Tosiaan pyysin eilisessä mailissa mitä tahansa mahdollisuutta että joku pyörä tulisi ensi viikolla ajoon. Matelun ja maanittelun jälkeen aamulla odotti tuo “Ota tai jätä” -maili postiluukussa niin meni vähän kuppi nurin. Varmaan tuli näin loppumetreillä luovutettua, mutta en mä olis ikinä voinu kattoo tota pyörää ja todeta että onpa siistiä kun on Pole. Systemaattinen asiakkaan aliarviointi alkaa jossain vaiheessa riittää ja mun raja tuli tässä vastaan. Tiedä sitten teinkö tyhmästi, mutta ainakaan mun rahoilla ei nyt tota paskaa enää pyöritetä.
Olihan tässä ehkä tällanen toinenkin emotionaalinen juttu, että yksi asia miksi Poleen päädyin oli se, että lueskelin ihan lupaavia juttuja takuukeissien hoidosta. Tämä omakohtainen kokemus ei ihan vastannut sitä ja tilauksen aikana oon kuullut vaan pelkkää huonoa kaikenlaisissa keisseissä, joten ehkä tässä nyt lopultakin kuukausien jälkeen väistettiin todella hitaasti lentänyt luoti.
Yksi juttu jota täällä en täällä vielä ollutkaan pohtinut on tuo alumiinipinta. Tosiasiahan on se että jengi on saanut ne aika karseeseen kuntoon ihan vaan hikoilemalla päälle. Että oli mulla koko ajan mielessä että miten voi olla monen tonnin runko ja ei hikeä kestä. Jengi tuolla pohtii jotain autovahoja ja keraamisia pinnoitteita, Leo vaan sanoo että sen kun pesette joka lenkin jälkeen. Eipä ole toivottavasti tämäkään ongelma enää edessä, että runko syöpyy alta sillä olenhan runsaasti hikoileva.
Vituttaahan se vieläkin, kun en jotenkin tällaista osannut odottaa. Tuntuu tosi kararttiselta ajatukselta alkaa heittää paskaa pitkin intternettejä, mutta ehkä tässä vielä hengitetään tovi ja katotaan sitten kiinnostaako bäshätä netissä vai ottaa rennosti.
En aio enää yrittää ymmärtää tota touhua. Pitkään yritin, mutta ainahan tossa joku vähän tökki. Pitäkööt tunkkinsa.
Mähän koeajoin tän tosiaan vuosi sitten, mutta ei se lopulta niin kiinnostanut kuin tuo Pole. Varmaan olis ollut ihan hyvä, mut jotenkin ei jääny himottamaan.
Näkisin että erikoispajaratkaisut on osaltani hetkeksi taas nähty, vaikken Nicolaita tässä mitenkään osaakaan arvostella. Ei varmaan ainakaan niin paska firma ku Pole, mutten jaksa lähteä nyt näihin.
Ajaminen nimittäin kiinnostaa, ja oli tosiaan niin että
ja kuitenkin
odottelen nyt mieluummin sitten saksalaisen verkkokauppiaan toimitusta kuin sitä että jotkut muuramelaiset vätykset sais paskansa kasaan. Eipähän ainakaan taida tulla liian iso pyörä, josko jopa ihan sopiva?
Eli siis kuuntele tarkkaan Pole Bicycle Company Oy: HAISTA PASKA!