Peruttu: Häpeäpaalu Sisu

Aikataulutus oli vaan semmonen mukava ennakkoilmoitus, koska ne tosiaan pääsee avaamaan paketin JO ens viikolla. Ikävää kun häiritsin niiden operaatiota lähetykselläni. Voihan se vanhakin olla ihan hyvä.

Tarkemmin ajatellen tässähän on siis Schrödingerin Pole kyseessä.

Jos laittaa laatutarkastettuun Schrödingerin Poleen voidellun paahtoleivän Voilé strapilla kiinni, ja vetää kunnon hyppyristä, niin laskeutuuko pyörä enää koskaan maahan, vai jääkö se pyörimään ilmaan?

3 tykkäystä

nyt vaan sellanen viesti sisään, että. “Oon saatana oottanu haihtuvan nuoruuteni loppuun tätä saatanan polkupyörää. Rahat takas NYT tai huhuttu turun Mart pistää koko firman cnc-koneen lopullisesti solmuun. Kiitoksia polebikykles yhteistyöstä”

sitte vaan joku muu tilaukseen!!

4 tykkäystä

En kyl uskaltais alkaa Hullu-Martille :palesmoker:

2 tykkäystä

ei hemmetti mikä ruljanssi. Ja vielä maailman aikaan, kun kaikki pyöräkauppiaat tuntuvat myyvän eioota.

2 tykkäystä

Olemme todella pahoillamme asiasta.

Vaihtoehtona on odotella uusi etukolmio Heinäkuun alkuun tai peruumme tilauksesi ja palautamme rahasi täysimääräisenä.

Kummalla vaihtoehdolla haluat edetä?

Sehän olikin lopulta nopeasti tarkastettu runko. Eiköhän tässä olla kaikkien täysjärkisten mielestä tilanteessa, jossa pahoittelut ei enää auta tai kiinnosta. En siis tiedä miksi roikkuisin mukana, kun en voi ikinä tietää tuleeko runko perille ja mitä vikaa siinä silloin on. Hankala suhtautua tuotteeseenkaan objektiivisesti, kun firman toiminta on ollut mitä on, eikä kovin usein mikään muu firma tyytyisi vain pahoittelemaan tällaista toimintaa. Kaikenlaisia selityksiä toki on ollut ja niitä olen aikani ymmärtänyt, mutta kun noita tulee yksi toisensa jälkeen niin niillä on kuitenkin lopulta se yksi yhteinen tekijä.

Palauttakaa siis rungon, postikulujen, iskarin ja satulatolpan tilauksista rahat. Ja jos unohdin tältä melkein yhdeksän kuukauden ajalta jonkin kulun niin senkin voi palauttaa ihan vapaaehtoisesti. Summan voi maksaa tilille XXX, saaja Sepsodus. Onnea teille antamastani korottomasta lainasta, voitte myydä minulle osoitetun rungon jollekin sitten kalliimmalla. Sääli sitä hölmöä, joka siihen halpaan menee.

Rahojaan odottaen ja niiden palautuksen jälkeistä täydellistä tuhoutumistanne toivoen,

Sepsodus

3 tykkäystä

Ei hitto mikä meno :open_mouth:

Rungon etukolmio jolla ei ole ajettu metriäkään menee vaihtoon takuun piikkiin ja uutta pitää odotella yli kuukausi. Olen 12 ja mitä tämä on. Sanattomaksi vetää ei hitto.

Tsemppiä x100000 Sepsodukselle nyt kyllä.

Ehdotukseni uudeksi pyöräksi: Nicolai Saturn 14.

1 tykkäys

birdillä ollu runkoja in stock mitä aeris 120/aether tsekkasin joku aika sit. Toki ite oon täysin sc fanboi, että tuota. Ne vaan on täysin kiven alla, ellei sit löydä nettikaupasta

Hyvä että panit sinne vaan reklamaatiota tiskiin. Ikävää että jännä projekti päättyy näin, mutta kuten viestissä tapailit, niin näinköhän olis päättynyt vielä etukolmio nro 2:n saapumiseen. Taivalta venaillessa arvelin että se nyt on varmaan sitten semmoista kun alihankkijalla hommat kestää, ja kun niitä värivaihtoehtoja oli niin pirusti eikä varmaan moni muu L-koon kuski ottanut possunpinkkiä ja tälleen. Mut aina vaan uudestaan ja uudestaan toimitusaika-arviot ylittyy ja perään saa oma-aloitteisesti kysellä. Samaan aikaan vielä se Sick kohu, niin :dizzy_face:

Hightoweri näyttäis olevan vielä bike-compsuilla varastotilassa: lagernd :massage_woman:

Tässä on yksi asia, mitä minun on vaikea ymmärtää. Miten hemmetissä he eivät tee sinulle uutta runkoa välittömästi ja vaikka viikonloppuna. No onneksi maailmasta löytyy uusia huijattavia ostajia ja oman FB-ryhmän voi siistiä aina negatiivisista kokemuksista, kun ne piti osoittaa asiakaspalvelulle.

Miten olisi Hi5Bikesin (Super)Foxy?

Tosiaan pyysin eilisessä mailissa mitä tahansa mahdollisuutta että joku pyörä tulisi ensi viikolla ajoon. Matelun ja maanittelun jälkeen aamulla odotti tuo “Ota tai jätä” -maili postiluukussa niin meni vähän kuppi nurin. Varmaan tuli näin loppumetreillä luovutettua, mutta en mä olis ikinä voinu kattoo tota pyörää ja todeta että onpa siistiä kun on Pole. Systemaattinen asiakkaan aliarviointi alkaa jossain vaiheessa riittää ja mun raja tuli tässä vastaan. Tiedä sitten teinkö tyhmästi, mutta ainakaan mun rahoilla ei nyt tota paskaa enää pyöritetä.

Olihan tässä ehkä tällanen toinenkin emotionaalinen juttu, että yksi asia miksi Poleen päädyin oli se, että lueskelin ihan lupaavia juttuja takuukeissien hoidosta. Tämä omakohtainen kokemus ei ihan vastannut sitä ja tilauksen aikana oon kuullut vaan pelkkää huonoa kaikenlaisissa keisseissä, joten ehkä tässä nyt lopultakin kuukausien jälkeen väistettiin todella hitaasti lentänyt luoti.

Yksi juttu jota täällä en täällä vielä ollutkaan pohtinut on tuo alumiinipinta. Tosiasiahan on se että jengi on saanut ne aika karseeseen kuntoon ihan vaan hikoilemalla päälle. Että oli mulla koko ajan mielessä että miten voi olla monen tonnin runko ja ei hikeä kestä. Jengi tuolla pohtii jotain autovahoja ja keraamisia pinnoitteita, Leo vaan sanoo että sen kun pesette joka lenkin jälkeen. Eipä ole toivottavasti tämäkään ongelma enää edessä, että runko syöpyy alta sillä olenhan runsaasti hikoileva.

Vituttaahan se vieläkin, kun en jotenkin tällaista osannut odottaa. Tuntuu tosi kararttiselta ajatukselta alkaa heittää paskaa pitkin intternettejä, mutta ehkä tässä vielä hengitetään tovi ja katotaan sitten kiinnostaako bäshätä netissä vai ottaa rennosti.

En aio enää yrittää ymmärtää tota touhua. Pitkään yritin, mutta ainahan tossa joku vähän tökki. Pitäkööt tunkkinsa.

Mähän koeajoin tän tosiaan vuosi sitten, mutta ei se lopulta niin kiinnostanut kuin tuo Pole. Varmaan olis ollut ihan hyvä, mut jotenkin ei jääny himottamaan.

Näkisin että erikoispajaratkaisut on osaltani hetkeksi taas nähty, vaikken Nicolaita tässä mitenkään osaakaan arvostella. Ei varmaan ainakaan niin paska firma ku Pole, mutten jaksa lähteä nyt näihin.

Ajaminen nimittäin kiinnostaa, ja oli tosiaan niin että

ja kuitenkin

odottelen nyt mieluummin sitten saksalaisen verkkokauppiaan toimitusta kuin sitä että jotkut muuramelaiset vätykset sais paskansa kasaan. Eipähän ainakaan taida tulla liian iso pyörä, josko jopa ihan sopiva?

Eli siis kuuntele tarkkaan Pole Bicycle Company Oy: HAISTA PASKA!

6 tykkäystä

Se runko pitäisi anodisoida, jolloin alumiinin pintaan tehdään pintaa joka kestää epäpuhtauksia. Ihan normijuttu esim. lasikaiteiden alumiinikiskoille jolloin ne kestää ilmansaasteita ja meriolosuhteita. Ei vain sovi tuohon valmistustapaan, joten ne pitäisi pinnoittaa muulla tavoin.

2 tykkäystä

Vois kyl alkaa pommittaan huonoja google arvosteluja polesta (samalla fortumille ja minnesotan poliiseille). Ehkä tää tosiaan vielä naurattaa ajan kanssa kun pääset shreddaan.

1 tykkäys

Näin entisenä Polen aspan työntekijänä voin kertoa, että tässä keskustelussa on paljon (Polelle epämiellyttäviä) faktoja. Ei mulla muuta.

Evolinkit, Taipaleet ja Taigat on hyviä kamppeita. Jos niitä vaan joskus itelleen saa.

5 tykkäystä

Evolinkkienkin kohdalla on sen verran rikkoutuneita runkoja ja takahaarukoikoita Polen omassa FB-ryhmässä, ettei oikein niitäkään uskalla ostaa. Tosin Polen nykyinen hintapolitiikan muutos ei kyllä enää omalle lompakolle sovi, koska samalla rahalla saa jo vähän enemmän muilta brändeiltä.

meikän megatoweria voi toki tyyppasta noin koon suhteen. Se on L ja stemi 40mm.

kaikki noi saman sukupolven SC:t on saman mittasia about

1 tykkäys

Kiitti tarjouksesta, ehkä tartun tähän joskus tulevaisuudessa jos tulee sellasia upsizing-ajatuksia.

Perjantain mielentilassa liikkeet olivat nopeita ja vähän harkittuja, joten iskin jo tilauksen sisään. Mä mätkähdän niin keskelle tota M-kokosen suositusta ettei se pahasti voi mennä pieleen, josko lainkaan. Bike-boarderin tarjous hivenen himotti, mutta tämän ketjun viestimäärää katsoessani totesin että vähiten pelottava kauppa voittaa. Harmi että se saatavuus oli Larussa niin heikko, mutta nyt kävi näin että bc-pakettia odotellaan.

Mutta siitä rojektista puhummekin sitten toisessa ketjussa aikanaan. Täällä käsittelemme vielä rahojen palautuksen ja sitten seuraamme hiilloksen hidasta hiipumista.

2 tykkäystä

Jännittää kun en tiedä alkaako kolmas näytös vai tuleeko jo kohta viimein lopputekstit. Join väliajalla kahvia ja nyt kusettaa.

Joo, ilmeisesti niitä periä meni niin paljon että siks luopuivat Evolinkistä kokonaan. Harmi, hyviä pyöriä.

1 tykkäys

Jos aikaisempi pitää paikaansa, niin nämä hiilokset kytee pitkään. Vaahtokarkit esiin :volcano: