Voi juma :-------D voimia Sepsolle. Ei oo helppoa aina.
Oisko se jo joku toinen bike alle? KESÄ ON JO!!!
Edit. En todellakaan osannu arvata tällästä käsikirjottajan käännöstä juonessa.
Voi juma :-------D voimia Sepsolle. Ei oo helppoa aina.
Oisko se jo joku toinen bike alle? KESÄ ON JO!!!
Edit. En todellakaan osannu arvata tällästä käsikirjottajan käännöstä juonessa.
Ei saatana. Hyvinvointini on vaakalaudalla
Tämähän se. Rungon mukana tuli “hieno” sertifikaatti, jossa kahden henkilön kuittaus miten on tarkastettu esim. runko, mutta tarvittiin näemmä kolmas silmäpari tähänkin.
En voi valehdella etteikö tämä kiinnostaisi. Tiiä millä fiiliksillä tolla enää sitten ajelee, kun tää tilausprosessi on yli puolen vuoden trauma. Toisaalta taas sitten kaikki olis ollut turhaa, enkä tiiä oonko ihan valmis siihenkään.
Odottelen tässä vielä aspan kuittausta vuorokauden. Sen jälkeen otan asiat omiin käsiin, nimittäin klikkailin jo vahingossa Postin sovelluksesta tämän lähetyksen palautukseen ja jollain koodilla marssitan tämän viimeistään huomisiltana postiin. Jos Polelta sitten vastaakin ettei olis tarvinnutkaan, niin ehkä joudun vaan toteamaan ettei se ole asiakkaan homma tiedottaa niiden firman sisällä oikeelle kädelle mitä vasen tekee. Mutta koska laaduntarkkailukin napsahti mulle, niin enköhän mä tässä vielä lainaa sähköpostikeskusteluja instakommentteihin ihan tuota pikaa.
Forces!
Oh shit mikä mahalasku
Räväkkä alku kyl kakkosseasonilla
Eilinen työpäivä vähän venähti, joten joutui vielä harkitsemaan toimia yön yli. Hyvin harkiten kiikutin paketin äsken postiin ja ilmoitin Polelle että matkalla on. Yhtä hyvää palvelua en itse koskaan saanut, joten olen kai sitten eräänlainen (samaa sanaa hieman eri merkityksessä käyttäen) asiakaspalvelija. Tätä ennen oon laittanut neljä mailia joihin ei ole vastattu, joten tämäkin eteneminen oli Suomen Postin ansiota, kun tuolla lähetystunnuksella pystyin etsimään palautusmahdollisuuden. En tiiä haluaisinko itse pyörittää firmaa jonka valossa Posti näyttäytyy toimivana, selkeänä ja luotettavana tahona (vaikkei mulla Postin kanssa ole tainnut koskaan ollutkaan mitään kummempaa beeffiä).
Eli siis tavallaan tuli kiskaistua tuhansien eurojen runko jonnekin kohti tuntematonta. Tervetuloa kakkoskaudelle!
toivottavasti tää ei pääty yhtä huonosti ku /spoiler/ metsoloiden /spoiler/ kakkoskausi
tjaaaaaa, spessutki on kyllä kovia, saaks niitä tällä hetkellä? Ja eikö suomen polekuskit oo toisaalta alkanu ostaan noita privateerejä, kyllä kai sellasen jostain out of stockista kiskasee
niin ja onhan tässä se positiivista, että runko pyörii sentään oman maan rajojen sisäpuolella. Sehän oiksi, ku tää ois joku ameriikan ihme
Voi hemmetin hemmetti kertakaikkiaan
Heh, naurattaa tässä vaiheessa että aattelin lähituotannolla olevan itselle jotain arvoa. Nyt toivoisin että joku tuhoajarobotti Marsista olis jo toimittanut rungon.
Privateer on askel isompaan pyörään ja se tuntuu ehkä vähän hankalalta ajatukselta, polkuajoahan tällä myös tulisi eikä pelkkää alamäkeä. Kuten tuolla aiemmin mainitsin niin vähän jännittää onko tuo Polekin liian iso, joten Hightower olisi pieni askel kompaktimpaan joka ehkä lopulta kiinnostaa enemmän. Enkä enää jaksa arpoa muita runkojakaan. Mut ensisijainen vaihtoehto olis nyt kuitenkin tää mulkkujen suomalaisten tekemä paskalaatuinen hirvitys. Huomaan kielenkäytöstäni että alamme lähestyä rajaa jossa saatan laittaa seuraavissa maileissakin suoraa palautetta.
Ymmärrystä nimittäin on riittänyt aika paljon: kyllä mä tajuan että niiden piti muuttaa, sorvit meni rikki, korona tuli ja komponentit on myöhässä, mutta sitten kun viimein saadaan jotain pakettiin niin laaduntarkkailu on tehty humalassa ja tätä “takuukeissiä” hoidetaan ihan vasemmalla kädellä.
Mutta jos päätettäis tämäkin narina johonkin positiiviseen niin kävin eilen vähän lenkkeilemässä ja pohtimassa mitä uusi pyörä toisi elämääni. Vanhallakin kyllä veti, mutta tarkoituksella tarkkailin paikkoja joista ajaisin kovempaa ja räädimmin jollain muulla. Niitähän oli melko paljon, joten olisin jo ihan valmis vastaanottamaan ajopelin. Nyt tuntuu ettei toi odottelu ollut niin paha, mutta nyt kun alkaa olla kohdallaan niin sais tulla jo.
Runko on suomalaisen insinöörityön taidonnäyte ja niin on asiakaspalvelukin
Onko tässä projektissa nyt tapahtunut päivityksiä?
Pole tekee uuden rungon ja toimitusaika on syksylle?
Mitä tapahtuu
Niin, sen kun tietäis.
Pääsääntöinen tietolähteeni eli OmaPosti-sovellus kertoo että lähetys toimitettiin vastaanottajalle maanantaiaamuna. Mokasin siinä vähän kun menin odottelemaan jotain Polen postitustikettejä, olis pitäny kantaa postiin silloin saman tien ja nyt helatorstai venytti hommaa joitakin päiviä. Tai tuskin noi tuolla olis tehny mitään sen nopeampaa.
Polelta saadut yhteydenotot asian tiimoilta: 0 kappaletta.
Vohoi vittuu
Joko lähtee kohta reklamaatiota? Tai ainakin vois yrittää tingata jotain tuntuvaa rabattia
Vähän kun vänisi somessa niin yllättäen tuli yhteydenottokin. Vastaus kai se on nollavastauskin. “Paketti tullu, katotaan ens viikolla. Uus etukolmio on sitte 6 viikkoa.” Lisäksi taas parit “Sori siitä” heitot ja ollaan asiakaspalvelun eliittiä.
Varmaan kaikenlaisia vaihtoehtoja taas tulee ens viikolla esille, mutta semmosen vaihtoehdon oon sulkenu pois jossa odottelisin ilman korvauksia runkoa heinäkuun puolelle.
Niin, ainahan sitä voi yrittää mutta nähdäkseni oma asema on vähän heikko. Se on nähty että eihän noi mitään asiakkaistaan välitä, joten miksipä ne antaisi mulle alennusta, kun kaupat perumalla mun runko voidaan myydä jollekin 1500 euroa kalliimmalla suoraan varastosta.
Rahat on liikkunu 33 viikkoa sitten. Kai me sitten vähän katellaan viikolla 34 ja ootellaan mitä sieltä tulee. Käsittämätön firma.
Aikamoista.
Jaa niin että se kahden silmäparin laadunvalvonnan läpäissyt raami oli sittenkin vaihtokunnossa?
Onkohan noita samoilla toleransseilla liikkeellä paljonkin