Tämä etenee näköjään ratkaisevasti perjantaisin.
Viikko sitten laittelinkin tuon yllä olevan räyhäämisen, tiistaina reklamaatioapuripalvelun tekemän word-dokumentin. Keskiviikkona oli näemmä tullut pari puhelua Muuramen suunnalta, näihin jäi vastaamatta ja muutenkin ihan kiva saada tästä projektista kaikki kirjallisena, kun… no, ymmärrätte varmaan.
Postia sainkin tuossa äsken ja voi hitto kun olikin vaan jäänyt viimeistelypesu tekemättä ja runko olisi nyt putsattu ja ollut valmiina lähtemään takas mulle. Yllättävä viesti kahdesta syystä: ensinnäkin viikko sitten todettiin vaihtoehdoiksi odottaminen tai peruuttaminen. Toisekseen jännä tämmönen pesukuvio, yritin itsekin runkoa hinkkailla puhtaammaksi, mutta eipä jäljet vedellä tai saippualla paljoa kuluneet. En ihan kauheasti nähnyt vaivaa kuitenkaan, joten ehkä ne olis lähteneetkin heh. Mutta kun vielä muistetaan että instahenkilö laukoi heti kyseessä olevan koneistusjäljen, niin totuutta voidaan vain jäädä arvailemaan.
Painotan nyt vielä, että ei noi kosmeettiset jäljet olleet syynä tän polepainajaisen kaatumiseen. Kaiken summautuessa viime viikolla itselle vaan kokonaisvaltaisesti riitti. Todella pienestähän tää loppuratkaisu oli kuitenkin kiinni: ilman sitä perjantain mailia mä olisin odotellut tämän viikon ja sit kasannut ens viikolla Staminaa. Tämän hetkisessä tietoudessa en osaa sanoa, miten olisin kehdannut sillä ajaa. Samaten mikäli perjantaina ei olisi jälleen kerran luottokortti laulanut, niin olisin saattanut heikkouttani tulla toisiin johtopäätöksiin. Kiitos menneisyyden tunneostaja Sepsodus.
Olihan tossa pahoittelujen lisäksi hyvittelyjä. Eka oli lähettää pesty runko mulle jo tänään. Vau. Toinen hyvittely-yritys oli vaihtaa runko 180 milliä joustavaan, mutta sitähän minä en pyytänyt alunperinkään. Kaikella on hintansa, itsekin olisin saattanut pyörtää sanani ja poistanut koko ketjun 1000 euron alennuksesta, mutta enpä jaksanut jäädä sellasia kärttämään, koska melko yllättävää jos euroakaan olisin nähnyt. Eiköhän toi 180-vaihtorunkokin ole jonkun palauttama ja nyt ns. kunnon harjauksen jälkeen odottaa uutta omistajaa. Yksinkertaisesti oon aika väsynyt säätämään tän firman kanssa.
Myönnän kyllä että ihan mielenkiinnosta vilkaisin tota vaihtoehtoakin, mutta samalla kilahti yks seurantatunnus postilaatikkoon. Maili samoin tein Muurameen ja äskeisen vastauksen perusteella ollaan yhteisymmärryksessä siitä, että kolmas kerta rahojen vaatimista takas alkoi olla viimeisiä nauloja tän projektin arkkuun.