Peruttu: Häpeäpaalu Sisu

Haha, kova meno saksalaisilla. Nauroin ääneen parin palautteen kohdalla, se fiilis kun tilaat 700 euron pyörän ja saatkin 70 euron skuutin.

Mutta joo, toivottavasti Pole vielä tulee. Kuuntelin tuossa viikonloppuna sitä Pinkbiken podcastia ja siellä Mike Levy vielä erikseen hehkutti Stamina 140:stä, että kyseessä oli hänelle vuoden parhaita pyöriä siitä onnettomasta chainstaysta huolimatta.

1 tykkäys

:massage_woman:

1 tykkäys

Mitehän käy?

Jännittää mitä sieltä tulee

Onneksi olkoon!

Onnittelemme. Minkälaisessa värityksessä tää on muuten tulossa?

Ei ehkä kannata vielä onnitella, en usko ennen ku nään että joku paketti saapuu. Kyllähän se posti sen hukkaa ennen ku ite pääsee huckaa.

Meinaatko värityksellä siis noiden linkkujen anodisointia? Eiköhän tää oo unohdettu koko homma ja koko laitos on raakaa alumiinia. Tai mistä minä tiiän.

toden totta raaka aluhan se on, olin jotenkin jossai evolinkki ajatuksissa

Ymmärrän. Onhan tässä projektissa sen verran aikaa kulunut että itseltäkin on hämärtynyt mistä ihmeestä oikein olikaan kysymys.

Lähetys oli luotu päivällä, mutta sehän ei takaa vielä mitään. Aattelin ettei ehkä ollutkaan puhe tästä maanantaista, joten odotin kaikkein vähintä. Niin vaan kilahti postin sovelluksessa näin iltamyöhälläkin.

Vaikka paketissa olis sitten vaan seittemänkympin skuutti niin ainakin olis joku tulos.

1 tykkäys

Noniin.

Jännitys tiivistyy

noniin,

Tuleehan livestriimi laatikon avaamisesta?

1 tykkäys

Joo kyllä skriimi pitäis saada!

Voiko tämä olla totta

Ilmassa on suuren urheilujuhlan tuntua :partying_face: :partying_face:

Vähän epätodellinen olo :tada:

Huh, päivän lenkillä meni vähän pidempään kuin luulin niin noutokin myöhästyy (saatana, monen kympin postit ja kuukausien oottaminen eikä edes kotiinkuljetusta.

Otetaan vaan laatikostapoistolive. Instassa nikkihän on sludge_dredd ja ehkä mä ehdin 20:00 sen kanssa kotiin. Aika on projektille ominaisesti sitten arvio.

Näin tämän livenä