Peruttu: Häpeäpaalu Sisu

Hehheh, arvatkaapa mitä tälle kuuluu

Ei varmaan kauhea yllätys, mutta yllä oleva ei pidä paikkaansa. Asiat menikin jotenkin oudon nopeasti. Hommahan meni siis niin että tätä sovittua odottelua ei oltu kirjattu tilaukseen, kun en tajunnut täsmentää siihen vaan luotin sähköpostikeskustelun riittävän. En ehkä ollut itsekään maailman selkein eikä mun parin viikon aikana heille lähettämät postit vissiin menneet perille, mutta onneksi tässä meni kaikki suunnitelmien mukaan lopulta. Olis nimittäin ollu tänään runko valmiina, mutta semmonen vanhanmallinen niin nyt ollaan samalla sivulla tästä odottelusta. Toimitusarvio siis helmikuu.

Ja iskari on nyt virallisesti Super Deluxe ja dropperi BikeYoke ja kiekot tulee joku päivä ja helmikuussa oon valmis vetämään. Tai odottamaan.

Näin nykyisinä välittömän tyydytyksen aikoina Pole tekee kyllä jumalan työtä kun opettaa asiakkailleen kärsivällisyyttä.

3 tykkäystä

Toden totta. Kauheasti ei ole vielä koeteltu, mutta ensi vuonna varmaan uudet haasteet sen suhteen.

Otetaanpa samaan syssyyn tänne nyt eka kuva kokonaisesta pyörästä tolla uudella perällä. Kuvassa tosin 180, 140:ssa pitäisi olla sitten linkustoa vähän anodisoitu mustaksi mutta muutenhan nää on samannäköisiä. Ennen oli shark fin, joka oli mun mielestä vähän siistimpi kuin nykyinen dog bone, mutta AINAHAN uudempi on parempi joten kelpaa odotella.

https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/80262200_2496298953826107_1784799863448272896_o.jpg?_nc_cat=101&_nc_ohc=KUy3x5gB3soAQnLcorU-TbJi2Itzkpt0iUV5Cj8yFjmG1emMcVzFhAL6A&_nc_ht=scontent-hel2-1.xx&oh=9a181a7fda56677dbe73ad35c28e8b99&oe=5E66ABE7

No ainakin pitäis nyt kestää huck to snap -testin? Onni onnettomuudessa että tuleepahan sit ainakin uusilla romuilla

Joo ja siis painottaisin vielä että näinhän tämä alunperinkin piti mennä. Mulla ei hälytyskellot soinu kun toimitusta alettiin ilmoitella tän vuoden puolelle, vaikka virallisesti päivitettyjen runkojen toimitus alkaa tammikuussa. Suunnitelmat on jo tehty ja tammikuu on kahden viikon päästä, niin luulis että olis aika sama alkaa jyrsiä jo uusia.

Mulla on kyllä tälle yks vähän vainoharhainen selitys, mutta en ehkä kehtaa kertoa tässä kun joku kuitenkin alkaa mun hullutuksia levittää huhuina. Sovitaan että kerron tän sitten kun runko saapuu tai jos sitä ennen selviää että olinkin jäljillä. Toivon ettei selviä.

2 tykkäystä

Mun mielestä kuulostaisi hullulta että alle kahden viikon päästä ilmoitetusta toimitusajoista jotain patentoitua tuotetta testattais vielä “tosi toimissa”. Miten mä en ikinä opi…

Ei mun tartte mitään huhuja aloittaa, kun itsehän Pole näitä päivityksiä instaan laittoi. Eli Staminaa testataan vielä Malagassa, kun toimitukset olisi tarkoitus aloittaa vuoden vaihduttua. Tuntuu että Polen kohdalla nopea innovointi tarkoittaa sitä, että missä tahansa vaiheessa rungon ostaakin niin asiakas pääsee aina testaajaksi. Kärjistettyä toki nyt, koska onhan evolinkit, machinet ja taigat jo vakiinnuttaneet muotonsa, taipaleista en oo varma onko kahta samanlaista erää tullut samanlaisena vai onko ainakin rengastiloissa ollut muutosta.

No mutta, testithän on menny viimeaikoina niin hyvin, joten turvallisin mielin runkoa odotellaan!

1 tykkäys

No tapahan se toikin :smiley: ikuista testiä ja kehitystä. missään vaiheessa ei tuu versiota julki. voi aina kuittaa virheet että joo olikin proto. seuraavassa korjattu toi ja toi vika.

en tiiä onko sekään ihan paras, että pyörä tulee ulos ja täts it. mut jotenkin siinä ois olemassa enemmän luottoa, että nyt se mietitty ja parhaansa on yritetty firman puolesta. seuraavalla kerralla sit enemmän ja jotain muuta.

Eikös machined lanseerattu tällä ajattelulla että nyt kun tekevät sen “inhouse” niin voivat kehittää tuotetta nopeasti ja jatkuvasti :thinking:

Ihan edellisvuoden mallin lailla tässä uudessakin oli vielä pokkaukset 27.5:lle :partying_face:

Näinhän se oli ja siihen mentaliteettiin vähän yritinkin piikittää. Jokainen vaihe kaiketi on kuitenkin ajo-ominaisuuksiltaan samanlainen (paitsi se proto kjeh), joten tulee mimmonen tulee ja sitten ajetaan.

Ajamista saa tosin vielä odotella. Pikkusälää saapui postissa, elikkäs virvelitehtaan jallurevyy ja vitja.

Nyt ollaan kuin ollaankin siinä tilanteessa, että helmikuulle arvioidun rungon lisäksi puuttuu alunperin lokakuulle arvioitu kiekkosetti. Missähän nekin luuraa. Muuten r2-kaupan kanssa kaikki on sujunut mallikkaasti ja viivästyksestäkin ilmoitettiin, mutta silloin arvioidusta toimituksestakin alkaa olla jo kuukauden päivät, toki suon saksalaisillekin joulun ja muut lomat. Harmittais varmaan jos olis odottavalla mielellä niiden suhteen.

No niin, tässäpä nää vihdoinkin on!

Varapinnoja tuli ja kaikenmaailman crash replacement -lupailua ja kiekkokassia, jotenkin yllättää mimmosta palvelua saakaan kun ostaa kerrankin kasatut kiekot. Ja näiden lisäks saa siis vielä suorat kiekotkin! Bi-winning sanoisin nyt jos olis 2011. Vähän meinaa pukata ostokatumusta, kun ajelin lenkin kohtuullisen hiljaisella DT:n ratchetilla ja sitten kuuntelin taas tota Hopen möykkää, mutta tokkopa se niin maastohommissa haittaa. Nyt kun mietin niin eipä ole aiemminkaan haitannut, pitää ite huutaa kovempaa niin peittyy äänet.

Harvapa olisi arvannut millainen talvi oli tuloillaan. Nyt jos olis hyväksynyt tommosen vanhemman mallisen rungon niin oltaisiin kasauspuuhissa ja tällä viikolla ajamassa. Mutaa on paikoin sen verran ettei tää niin kauheasti harmita. Mutta saapa nähdä millon alkaa harmittaa, sillä runkoa odotellessa on jo ilmoitettu sen myöhästymisestä: Polen sorvista meni kuulemma akseli rikki hemmetti vie, josta syystä kaikki siirtyy parisen viikkoa. Samaisessa mailissa kuitenkin ilmoitettiin mulle arvioitu toimituspäivämäärä eli 13.2.(2020), joka on aiemmin kuin kuvittelinkaan.

2 tykkäystä
2 tykkäystä

Jännittää tuleeko eka runko vai lumet. Vai tuleeko lumia ollenkaan. Tai runkoa. Itsepetoksen hetkellä tiirailen jo ilmatieteen laitoksen pitkää ennustetta.

Arizonassa ei olis tätäkään ongelmaa.

Pole pole

Tuttu fiilis kys puodin kanssa :rips_shrug:

1 tykkäys

En muista enää paljonko oma Pole oli myöhässä, oisko joku pari viikkoa tai jotain. Mut ihan siedettävän verran ainakin mun mielestä kun oli kumminkin tiedossa että runkoja ei varastoksi asti ole. Toki jos kuukausikaupalla rupeaa venymään niin voi olla eri juttu.

1 tykkäys

Oma Pole tuli 2,5kk ensimmäisen (sähköpostitse) sovitun toimituspäivän jälkeen. Toivottavasti sun tulee nopeemmin! Ainakin Instagrammissa on alkanu näkyä Staminaa sielä sun täällä

2 tykkäystä

Sen vanhanmallisen rungon ne meinas lähettää mulle pikkasen vajaassa 10 viikossa, joten tuskinpa tää uusi lähtee sen aiemmin kun sorvitkin pettää. 2,5 kuukauden myöhästyminen saattais kuitenkin jo vähän harmittaa.

1 tykkäys

Voi saakeli. Odottavan aika on kyllä pitkä. Sorvi on nyt rikki? Nää ongelmat siellä päässä on kyl melkee huvittavia. Mahtaa olla katastrofi meininki