Sain kasattua tällasen mistä oon paljo haaveillu! Vähä pienempi, jyrkempi kulmanen ja vähempi joustoa. Halusin myös että penkki jäis matalimmillaan polvitaipeen alle suunnilleen. Tuli onneksi just sellanen ku parhaillaan kuvittelin. Toivottavasti ei riko mitään ja ei tule telottua itseään!
-Commencal Meta tr v4.2 27, medium, 130mm joustoa
-Marzocchi BOMBER CR takaiskari. CC valt 550lb ja 600 jouset. Kompressio aika auki ja reboundi melko hitaalla.
-‘Vanha’ Lyrik vaihdettu 150mm Deponair ruodolla. 3 tokenia ja oiskohan 90 psi. reboundi aika hitaalla ja kompressio auki
-hope pro4 flow mk3 kiekot. Takana boostiadapterit. Ja oli kiva laittaa kiekkoa keskelle ja tasasempi veto pinnoihin. Boost ei ookkaan huuhaata
-Maxxis HRII ja DHF renkaat. Double downit ja 2.5wt. maxxterra ja maxxgrip. Takana oon pitäny nyt +2bar ja edessä 2bar
-Shimano Xt voimansiirto. 32 ratas, 11-46 pakka, 170mm kammet
-uudet Burgtec polkimet, joilla en oo vielä ajanu, kun alkoi taas satamaan ja olin pari päivää vähän lamaantunu
-Brand X tolppa 150mm. Meni just slämmättynä runkoon!!! kiitos. Alaosa ottaa tonne linkuston romuihin kiinni, mutta just meni. Hope Qr panta, jos tulee vaikka kisat tai jotain kovaa nousemista. Pitkä Racefacen liipasin.
-Sdg Circuit penkki. Haaveilen jostai lyhytnokkasesta penkistä!
-Saint jarrut. Tai no XT kahvat nykyään, ku tykkään että ne saa lähemmäs tankoa ja liike kevyempi ja erilainen. 180mm levyt ja noi perus shimanon metallipalat
-Burgtec 50mm stemmi ja Burgtec endurotanko, 30mm nousulla 780mm leveys ja samassa kulmassa keulan kanssa. Gripit on ODI sensus, joita suosittelen todella kovasti!! Renthalin pikaliima grippiliimalla kiinni.
-Ohjainlaakerit kaikista uusista jämäpaloista
-Lezynen pulloteline, kiitos siitä. Ja cotic bikes kuraläppä!!
550 jousi on kiinni ja lainassa… en tiedä saattaa kyllä jäädä ikulainaan. Onneks satuin olemaan just sillä viikolla töissä ku tuota kasasin. Puuttu muutamia pikkuosia ja jotain oli hajonnut vanhoista osista yllärinä, niin sain sitte ajoon ilman hirveetä pikkuosien tilailua.