Järsvö - Luokkaretki kevät 2020

Tästähän ollut ristiin rastiin puhetta. Itselläni olisi suunnitelmissa mennä toukokuussa. Mahollisesti 17.-20.5. tms. mut ennen 20.5 kuitenkin. Koska olen menossa siitä sitten Turkuun pajafesteille!

2 tykkäystä

Kiinnostaa

Kiinnostaa. Lyödään aikataulu lukkoon niin voi toivoo vapaata ajoissa :ok_hand:

15.-20.5.?

Mulla ei ole ainakaan mitään silloin kalenterissa eli käy. Voisin lähteä mesellä eli mukaan mahtuu ainakin neljä mun lisäksi.

Juu kalenteri tyhjää täynnä ja siinäpä sopivasti voi kysyä koko vk 21 lomaksi kun on helatorstaikin (21.5.)

Tulee hyvä ajoviikko jos meinaa vielä brevetin tempaista reissun päälle :cowboy_hat_face:

Joo miä tuun suoraa jostain etelä-euroopasta.säädetään jotenkin, niin että joku tois mulle pyörän mestoille :slight_smile:

Kuulostaa hyvältä kyllä!

Ei oo reissu eikä mikään ilman pientä säätöä :construction_worker_man:

1 tykkäys

Loma anomukset vetämässä vk 21

Jeaz!

Joku (oisko se sitte ehkä @raesaenen) vois tuua mun dirtin ja mtb:n mestoille :smiley: Tai ainekin mtb:n.
Koska tällä hetkellä olisin tulossa mestoille etelästä pyöräretkeltä.

Juu eiköhän se onnistu

1 tykkäys

Jännitys tiivistyy että pyöriiks hissit vasta keskiviikkona siellä …

Tais luokkaretki kaatua siihen että tarkastettiin kohteen aukioloajat.

Mun puolesta päivämäärää voisi myös lykätä. Ruotsissa on mukavasti isompia mäkiä kuin Suomessa ja porukalla on aina hauska ajaa. Ja miksei kävis muuallakin, esim Gesunda on aika lähellä ja tietty Årekin on saavutettavissa.

2 tykkäystä

Joo, ei ole miullekaan niin päivän päälle jos joutuu jumppailemaan ajankohtaa. Todennäköisemmin sopii kuin ei! Eikä haittaa jos pääseekin sit pajafesteille/1v12v (myös vk 21)

Joo mul vähä ehkä heittää nyt täs myötä lomasuunnitelmat uusiks. Mut päättäkää joku aika ni kattelen. :slight_smile:

Pientä kohtalon ivaa jos tässä käy niin että Järvsö on auki mutta Uusimaa on kiinni. :DDDDDD

1 tykkäys

Haha. Mahdollinen skenaario kyl :smiley: