MTB 666 BIKE CHECK: Pole Taival

Yks lisää, mutta kai näitä mahtuu:

Ensimmäinen oikea maasturi. Polkuhommat aloittelin mun Pomppiksellani ajatuksena, että jos siitä tällä nauttii, niin sen täytyy olla tosi kivaa noin yleensäkin.

Kuva on toukokuulta, mutta eipä tuossa ole renkaita lukuunottamatta mikään muuttunut. Keula on Fillaritorilta löytynyt Fox 36 Performance Elite. Nyt 160 mm, eli sentin yli rungon takuun. Talvella vois huollon yhteydessä laskea 10-20 mm.

Kiekot ovat itse kasatut. Hopen navat, Newmen kehät ja DT pinnat. Jarrut Formula Curat, koska hopea.

Raceface Aeffect R -kammet teräsrattaalla, takavaihtaja ja pakka 10-v Deore ja liipasin Saint. Polkimet on Shimanon DX, olisko toi joku PD-M647 tai jotain sellaista.

Tolppa OneUp v2 210 mm ja stonga Spank Spike Vibrocore kiinni Chromag HiFi v2 -stemmissä.

Tilasin alunperin keltaisen valkoisilla logoilla, ja toi hopeainen spex oli sitä silmällä pitäen hankittu. Toimitusajan venyttyä kolminkertaiseksi Polelta tarjottiin mahdollisuutta ottaa tää tai odottaa pari kuukautta lisää, ja kun kalenteri näytti jo elokuuta, niin ei huvittanut menettää koko kesää. Eikä tääkään nyt hassumpi oo.

Koko on XL ja se on mulle (190 cm) snadisti liian iso. Tolla ylipitkällä keulalla ihan jees, mutta alunperin mulla oli tässä 130 mm:nen, ja sen kanssa ohjaamo liian alhaalla ja kaukana.

Mutta hauskahan tällä on ajella, kivempaa ainakin kun sillä Pomppiksella.

6 tykkäystä

Miten tää kuulostaa niin tutulta :cowboy_hat_face:

1 tykkäys

:smiley: Milloin tämä runko toimitettiin sulle. Mulle kun ei meinaa oranssia xllää löytyä mitenkään. :-------D

Mun keissihän ei oo ollu ku pari vuotta auki.

4 tykkäystä

:—D

Edit. Hieno pyörä ja varmasti hyvä!

Milloin tämä runko toimitettiin sulle.

Sain tän viime vuonna heinä-elokuun vaihteessa.

Tässä oli pieni kolo keskiömuhvissa. En tiedä hitsaamisesta mitään, mut näytti siltä, että joku oli antanut liikaa lämpöä ISGC-härpäkkeitä kiinnittäessään. Jos oot siis kieltäytynyt tollasesta, niin tää voi olla se.

Jos saat sieltä irti keltasen XL:n tai L:n, niin voin vaihtaa :smile:

Miten tää kuulostaa niin tutulta :cowboy_hat_face:

Tuli kyllä noista sun projekteistas kanssa tuttuja viboja. Seuraava runko ei mullakaan varmaan ole Pole.

1 tykkäys

Voi olla että seuraavat Polet saa haettua Prismasta :cowboy_hat_face:

1 tykkäys

Pole on kyllä edustanu vahvasti tällä foorumilla. Mut ei sillä, kyllä itekin Taivalta mietin kovasti yhessä kohtaa ja se dirttikin on tosi hyvän tuntunen.

Eikä mullakaan mitään pahaa sanottavaa itse pyörästä/rungosta ole. Ne on vaan ne aromit, jotka tossa ympärillä löyhyy.

1 tykkäys

Tää on varastettu viime yönä mun pyöräkellarista. Ilmotelkaa jos näätte liikkeellä/toreilla.

Perhana :rips_shrug:

Perhana :rips_shrug:

Tulipahan hoidettua Polexit näin sopimuksettomalla mallilla. Pohdinnat vakuutusrahojen investoinnneista ovat jo käynnistyneet.

2 tykkäystä

Näissähän on ainakin rungoissa onneksi hinta noussut :smiley:

Kappas! Jos asiat vakuutusyhtiön kanssa menee kohdilleen, niin tässähän voisi alkaa speksaamaan täpäriä…