Itse tekemäsi pyöräilyvideot

Omia videoita, ei haittaa vaik kaveris olis kuvannu.

4 tykkäystä






ainaki yks kokonaan ite tehty! On kyllä työlästä kuvata yksin itseään, mutta on kyllä kivaakin. En ookkaan pitkään aikaan koittanu

5 tykkäystä

Muniksen viteot kyl 100% :fire:

Tekis mieli kuvata mtb-videota semmoiseen kunnon old school skedeleffan tyyliin eli mega hätäinen leikkaus, random sekoilua välissä ja kunnon musaa

1 tykkäys

vedetäänkö hi8:lle. mä tuon vehkeet, sä vedät :fire:





2 tykkäystä

Vittu että oli vaikeeta youtube+kännykkä+minä ja tekniikka

3 tykkäystä

aijai kunno metkulia

Tänne kans. Video uran toinen video. Hirvee ajis pääl perse!

4 tykkäystä

Ensimmäinen kosketus ajamiseen ulkomailla, videointiin, editointiin yms. täytyy jaksaa tehdä pidempi editti ajan kanssa.

Ja enempää ei vois kehua paikallista https://freeridemadeira.com/ joka järjesti pyörän ja kuljetuksen :raised_hands:

4 tykkäystä

videossahan ei ole kyllä pyöräilyä.
1 tykkäys

kyllähä toi aina vähä hävettää ku ite ajelee

4 tykkäystä
3 tykkäystä

Ollihaa teki kivan videon!

3 tykkäystä
10 tykkäystä

Sanoisin että asteikolla 1-5 ym. video menee tasolle 50/01.

Hieno kulttuuri elokuva. :ok_hand:

Tullut useamman vuoden ajan rakennettua jonkinmoista polkuverkostoa kesämökin viereiselle pienelle mäelle. Välillä tuntunut et homma ei koskaan valmistu, mutta sain tässä ekan pätkän viimeistelyyn pari viikkoa sitten apua. Tälläkin foorumilla vaikuttava käyttäjänimi ogx kävi etelän visiitillä ja meidän piti käydä meri-teijossa viikonloppu ajelemassa, mutta sitten paikan hissit hajosivat. Päätettiin käyttää vkloppu “hyödyllisesti” ja pistää polku ajokuntoon. Lopputuloksen ajettavuutta kuvaa parhaiten ehkä sana “awkward”, mutta ehkä tota viel joskus oppii ajamaan.

Editoin myös meidän testailuista tällaisen audiovisuaalisen (kannattaa katsoa äänien kanssa) tykityksen. Nauttikaa.

5 tykkäystä

Hyvä meininki ja huippu video.
On tossa hommia saanut tehdä reitin eteen.

1 tykkäys